Telefoniczny Doradca Klienta
Udostępnij na Facebook
CCIG oferuje kompleksowy outsourcing usług call center oparty na najnowszych technologiach, sprawnych procesach, a przede wszystkim – ludziach.
W naszym zespole jest ponad 3000 młodych, ambitnych osób, które poszukują wyzwań, chcą zdobywać doświadczenie zawodowe, stawiają na rozwój oraz niezależność finansową.
To właśnie dlatego umiejętnie łączą pracę ze studiami, a my dajemy im takie możliwości.
Rozumiemy biznes i ludzi, z którymi pracujemy, kierując się zasadą, że zawsze warto porozmawiać.
Chcesz się rozwijać? My także...dlatego potrzebujemy Ciebie!
Zainwestuj swój czas i zaangażowanie w zdobycie nowych kompetencji – aplikuj na stanowisko:
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
Będziesz odpowiadał/-a m.in za:
telefoniczny rozwój relacji z dotychczasowymi oraz nowymi Klientami Firmy
analizę potrzeb Klientów oraz informowanie o bieżących ofertach, promocjach
aktywną sprzedaż produktów i usług z zakresu nowych technologii
Oczekujemy od Ciebie:
zaangażowania i pozytywnego nastawienia do wykonywanych obowiązków
chęci rozwoju kompetencji sprzedażowych
umiejętności szybkiego uczenia się
dyspozycyjności min.110 h miesięcznie – w ramach elastycznych godzin pracy
Co dajemy:
realne możliwości budowania atrakcyjnej i dynamicznej ścieżki kariery
innowacyjne szkolenia wdrożeniowe, motywacyjne i rozwojowe
atrakcyjny model wynagrodzenia ( podstawa + premia)
możliwość dopasowania grafiku pracy do trybu nauki
W celu aplikowania na stanowisko prosimy o wypełnienie kwestionariusza
on-line na stronie internetowej www.ccig.pl/praca lub skopiuj poniższy link http://ccig.pl/aplikuj.php?id=207